Päivitetty 22.9.2023 | 09:09

Filosofisen tiedekunnan työelämäfoorumi 2014

Aika
Ke 9.4.2014 | 12:15 - 15:00

Vaasan yliopiston filosofinen tiedekunta järjestää työelämäfoorumin keskiviikkona 9.4.2014 klo 12.15-15.00 Tritonian auditorio Nississä. Työelämäfoorumin tarkoituksena on edistää filosofisen tiedekunnan ja ympäröivän yhteiskunnan vuorovaikutusta sekä työelämärelevanssia. Työelämäfoorumi on suunnattu ensisijaisesti filosofisen tiedekunnan henkilöstölle ja opiskelijoille, mutta tilaisuus on avoin myös muille kiinnostuneille. Työelämäfoorumin 2014 teemana on asiantuntijoiden kielitaitovaatimukset.

Työelämäfoorumi koostuu asiantuntijapuheenvuoroista ja paneelikeskustelusta. Työelämän puhujina ovat henkilöstöpäällikkö, HTM Juha Suikkanen (Vaasan kaupunki) ja toimitusjohtaja, FM Mirja Palola (Fixura Oy). Paneelissa ovat mukana työelämän, henkilöstön ja opiskelijoiden edustajat. Tilaisuuden isäntänä on dekaani Hannu Katajamäki.

Paneelissa pohditaan mm. seuraavia kysymyksiä:

• Millaisia (kieli)taitoja työelämässä arvostetaan?
  • Onko kielitaidosta hyötyä työnhaussa, entä työssä?
  • Minkälaisissa tehtävissä kielitaidolle on eniten käyttöä?
  • Millaisia ovat alueen työnantajien kielitaitovaatimukset?

Työelämäfoorumin 2014 ohjelma (pdf)

Voit ilmoittautua tilaisuuteen e-lomakkeella keskiviikkoon 2.4. mennessä.

Tervetuloa!