27.-28.11. Vaasa Game Days (VGD) -tapahtuma Vaasan yliopistolla
Avoinna molempina päivinä klo 12:00-20:00

Vaasa Game Days on Pohjanmaan isoin pelialan tapahtuma. Se keskittyy digitaalisiin ja analogisiin peleihin sekä pelialalla toimiviin yrityksiin. Tapahtumaan on vapaa pääsy ja se sopii kaikenikäisille peleistä kiinnostuneille.

Tapahtuma järjestetään Vaasan yliopistolla sijaitsevan Fabriikki-rakennuksen (katso kampuksen kartta tästä) ensimmäisessä kerroksessa, jossa sijaitsevat pelialan toimijoiden ständit sekä muut tapahtumaan liittyvät toiminnot, kuten retropelialue ja seminaarisali.

www.vaasagamedays.fi

Osana Vaasa Game Days-tapahtumaa järjestetään seminaari aiheena "Games and Well-Being: Friends or Foes?". Lue lisää ja ilmoittaudu seminaariin.

Lisätiedot: Teemu Närvä, Projektipäällikkö, Levón-instituutti, Vaasan yliopisto, 0400 817 006, etunimi.sukunimi@uwasa.fi