Päivitetty 22.9.2023 | 09:09

XXXVII kansainvälinen VAKKI-symposiumi

To 9.2.2017 | 09:00 - Pe 10.2.2017 | 16:00

Vaasan yliopiston kääntämisen, erikoisalaviestinnän ja monikielisyyden tutkijayhdistys VAKKI ry järjestää 9.–10.2.2017 kansainvälisen symposiumin, jonka teema on Ääniä.

Symposiumin ohjelmassa on yhteensä noin 50 esitelmää, joissa symposiumin teemaa tarkastellaan eri näkökulmista, kuten vuorovaikutus, roolit, valta, äänettömyys, identiteetti, kulttuurien moninaisuus, autenttisuus, monimuotoisuus, narratiivi, kerronta, tulkinta, monikielisyys ja ääni käännöksessä. Ohjelmaan kuuluu myös kaksi työpajaa: Toimijoiden äänet teknisessä viestinnässä sekä Ääniä rajoilla – ääni, hiljaisuus ja valta.

Symposiumin plenaristit ovat professori David Giles Winchesterin yliopistosta, Isosta-Britanniasta ja professori Mariá Ángeles Orts Llopis Murcian yliopistosta, Espanjasta.

Nettisivut ja ohjelma