Tekniikan yhteistyöopinnot

Opetusyhteistyötä tehdään tekniikan alalla Vaasan ammattikorkeakoulun ja Oulun yliopiston kanssa.

Tietoa opinnoista ja ilmoittautuminen  yhteistyöopinnoille

Vaasan yliopiston ja Vaasan ammattikorkeakoulun sekä Vaasan yliopiston ja Oulun yliopiston tekniikan yhteistyöopinnoissa siirrytään ristiinopiskelupalvelun käyttöön 1.8.2024 alkaen.

Kaikkiin Vaasan ammattikorkeakoulun ja Oulun yliopiston ensi lukuvuonna tarjoamiin yhteistyöopintojaksojen toteutuksiin ilmoittaudutaan ristiinopiskelupalvelun kautta oman kotikorkeakoulun opiskelijan työpöydän (Peppi) kautta 1.8.2024 alkaen. Ilmoittautumisen myötä opiskelijalle muodostuu uusi opiskeluoikeus kohdekorkeakouluun. Koska opinto-oikeus kohdekorkeakouluun muodostuu ilmoittautumisen yhteydessä, on erityisen tärkeää, että opiskelija ilmoittautuu ajoissa, ilmoittautumisaikana toteutukselle.

Ohjeet salasanan noutoon uudelle opiskelijatunnukselle opiskelija saa automaattiviestin yhteydessä, kun toteutuksen opettaja hyväksyy ilmoittautumisen.

Ristiinopiskelupalvelussa opintosuoritukset liikkuvat jatkossa automaattisesti koti- ja kohdekorkeakoulun välillä, kun opettaja on antanut arvion toteutukselle (kohdekorkeakoulussa).

Manuaalisia suorituskirjauksia ei näin ollen enää tehdä syksystä 2024 alkaen eikä opiskelijan tarvitse hakea erikseen hyväksilukua. Edellä mainitun vuoksi on tärkeää, että uudet ilmoittautumiset tehdään ristiinopiskelupalvelua hyödyntäen.

Lisätietoja ja tarkemmat ohjeet löydät Jollasta.