Journalismituotteen kehittäminen ja markkinointi 30-50-vuotiaille käyttäjäymmärryksen perusteella

Media-alan tutkimussäätiön logo

Vaasan yliopisto, Seamk ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan, miten journalismituote kannattaa markkinoida kyseiselle kohderyhmälle. Tarkoituksena on kehittää kohderyhmälle sisällöltään ja muodoltaan sopiva journalistinen tuote, jota ryhdytään tekemään ja markkinoimaan Ilkka-Pohjalaisessa. Hanketta rahoittaa Media-alan tutkimussäätiö.

Vastaa hankkeen journalismikyselyyn

Journalismikysely 30-50-vuotiaille (kysely on avoinna heinäkuun loppuun 2024)

Image

Hanke järjestää tutkimustyöpajat 

Ke 29.5. Seinäjoki
klo 10-16 Pääkirjaston Jaaksi 3 -salissa
klo 17-19 Hyllykallion Prismassa

To 30.5. Kurikka
9.30-15.30 Kurikan kampuksella
16-19 Kurikan pääkirjastossa

Ma 3.6. Isokyrö
14-19 Isonkyrön kirjasto

Ti 4.6. Vaasa
9-11 Tiedekirjasto Tritoniassa
12-18 Palosaaren kirjastossa

Ke 5.6. Vaasa
11-14 Palosaaren tori
 

Kesto
Hankkeen kesto
-
Budjetti
Ulkoinen rahoitus
70 000€
Yksiköt ja ryhmät
Hankkeeseen osallistuvat Vaasan yliopiston toimijat
Viestintätieteet
Markkinointi ja viestintä
Henkilöt
Vastuuhenkilö Vaasan yliopistossa
Yhteyshenkilöt
Hanketta koordinoiva organisaatio