Hyvinvointiviikon 2022 palautekysely

Hyvinvointiviikon 2022 palautekysely - The Week of well-being 2022 feedback survey

Vaasan yliopiston, Vaasan yliopiston ylioppilaskunnan ja yhteistyökumppaneiden yhteistyössä järjestämää Hyvinvointiviikkoa vietettiin viikolla 45. Kiitos kaikille osallistujille!

Tulevien Hyvinvointiviikkojen ja -päivien järjestelyjen kannalta on arvokasta, jos ehdit vastata Hyvinvointiviikon palautekyselyyn. Vastaathan kyselyyn viimeistään 1.12.2022.

Voit antaa palautetta tämän vuoden järjestelyistä ja tapahtumista sekä ehdotuksia seuraavien Hyvinvointiviikkojen ja -päivien järjestäjille. Toivomme palautetta myös niiltä, jotka eivät tänä vuonna päässeet osallistumaan – millä saisimme sinut mukaan seuraavalla kerralla?

Hyvinvointiviikon arvonta

Hyvinvointiviikon aikana oli mahdollisuus kerätä leimoja hyvinvointipassiin. Kaksi leimaa viikon aikana keränneet ja passin 15.11. mennessä palauttaneiden kesken on arvottu tuotepalkintoja. Voittajille on ilmoitettu asiasta sähköpostitse.

Hyvinvointiviikon työryhmä