Hyvinvointiviikon arvonta

Yliopiston hyvinvointiviikon aikana 28.10.–1.11.2019 oli mahdollisuus kerätä leimoja hyvinvointipassiin. Leimoja passiin sai kaikista hyvinvointiviikon tapahtumista.
hyvinvointihahmo

Arvontaan oli mahdollista osallistua 6.11. mennessä, jos passissa oli vähintään kaksi leimaa. Kaikki opiskelijat, jotka keräsivät viikolta kaksi leimaa saavat myös haalarimerkin, jonka voi noutaa ylioppilaskunnan palvelutoimistolta.

Palkintoina arvottiin  tuotepaketteja, jotka sisälsivät mm. Wasa Sports Clubin yhden kuukauden ilmaisia jäsenyyksiä, yliopistotuotteita sekä Juveneksen ja YTHS:n tuotteita.

Arvonta suoritettiin 7.11. ja voittajille on ilmoitettu henkilökohtaisesti. Arpavoitot ovat noudettavissa VYY:n palvelutoimistolta Domus Bothnicalta.

Onnea voittajille!