Hyvinvointiviikon tasa-arvo- ja yhdenvertaisuuskysely

Hyvinvointiviikon tasa-arvo- ja yhdenvertaisuuskysely - The Week of well-being Equality and equity survey
Hyvinvointiviikon yhteydessä Vaasan yliopiston opiskelijoille ja henkilökunnalle järjestettiin lyhyt tasa-arvo- ja yhdenvertaisuuskysely.

Viikoilla 45–47 toteutettuun kyselyyn vastasi 193 yliopistolaista. Heistä 129 kuului opiskelijoihin, 55 henkilökuntaan ja 8 osallistujaa oli molempia.

Kyselyn tuloksia käytetään apuna yliopiston tasa-arvo- ja yhdenvertaisuussuunnitelman päivitystyössä sekä tasa-arvoon ja yhdenvertaisuuteen liittyvissä käytännön järjestelyissä ja toiminnan kehittämisessä.

Kyselyn yhteydessä oli mahdollista osallistua myös Wolt-lahjakorttien arvontaan. Arvonta on suoritettu ja voittajille on ilmoitettu asiasta sähköpostitse.

Kiitos kaikille kyselyyn osallistuneille!

Tasa-arvo- ja yhdenvertaisuustyöryhmä