Kesän 2020 opintotarjonta

Poikkeustilanteen vuoksi Vaasan yliopisto tarjoaa kesän 2020 aikana aikaisempia vuosia laajemmat mahdollisuudet kesäopiskelulle.
Vaasan yliopistossa voi opiskella myös kesällä

Kesän 2020 opintotarjonta -verkkosivulta löydät listan opintojaksoista, jotka on mahdollista suorittaa kesän 2020 aikana. Tarkemmat opintojaksokohtaiset tiedot löydät Lukkarista. Ilmoittaudu opintojaksoille WebOodissa.

Kun suunnittelet kesäopintoja, otathan yhteyttä omaohjaajaasi. Muistathan, että ilmoittautumiset ovat sitovia. Opintojaksot järjestetään, jos osallistujia on riittävästi. Muussa tapauksessa opintojakson järjestäminen perutaan.

Vaasan yliopiston kesätenttipäivä on peruttu jatkuvan pandemiatilanteen ja tilaisuuksiin liittyvien riskien vuoksi.

Kesäajan opintotuesta löydät tietoa Kelan verkkosivuilta kohdasta Henkilöasiakkaat > Opiskelijat > Opintotuki > Opintotukiaika > Kesäopinnot.