Nyytin Elämän paras aika? – Yksinäisenä korkeakoulussa -webinaari

Onko yksinäisyyden tunne hiipinyt mieleesi syksyn jatkuttua jo marraskuulle? Tai kenties yksinäisyyden kokemus on ollut seuralaisena omalla polulla jo pidemmänkin aikaa, jopa vuosia? Ehkäpä sosiaaliset tilanteet jännittävät enemmän kuin toivoisit tai tunnistat, että kaikki ei ihan ole kohdallaan ihmissuhteissasi? Tai kenties olet huolissasi kanssaopiskelijoista ja haluat omalta osaltasi vaikuttaa yksinäisyyden vähentämiseen?

Tiistaina 1.11. klo 17.00–18.30 järjestettävässä Nyyti ry:n Elämän paras aika? – Yksinäisenä korkeakoulussa -webinaarissa puhutaan niin monelle opiskelijalle tutusta asiasta: yksinäisyyden kokemuksista ja siitä, millaisia vaikutuksia sillä voikaan olla opiskeluarkeen. Webinaarissa syvennetään ymmärrystä yksinäisyydestä ja myös niistä keinoista, joilla tilanteeseen voi vaikuttaa.

Webinaarin sisältö

• Mitä yksinäisyys on ja mihin se vaikuttaa?
  • Mitä voin tehdä, jos koen yksinäisyyttä?
  • Myötätunnosta apua yksinäisyyden vähentämiseen
  • Hyvinvointiteot osana opiskeluympäristöä

Webinaarin aiheeseen johdattelevat Yksinäisyystyö korkeakouluissa -hankkeen Annina Lindberg ja Maria Lähteenmäki.

Linkki webinaariin

Webinaari on avoin kaikille opiskelijoille eikä siihen tarvitse ilmoittautua etukäteen. Jos haluat, voit kuitenkin tilata itsellesi jo etukäteen webinaarilinkin omaan sähköpostiisi.

Webinaariin pääset osallistumaan myös tästä Zoom-linkistä.

annina.lindberg(at)nyyti.fi, puh. 050 341 7473

Lämpimästi tervetuloa!