Peppi-infoa opiskelijoille

Oodi on siirtynyt lukutilaan 22.10., eli esim. suoritustietojen ja kurssi-ilmoittautumisten tarkistaminen WebOodista onnistuu tälläkin hetkellä. Tietojen siirto Oodista Peppiin on käynnissä, ja seuraavat viikot tietoja tarkistetaan ja muokataan sekä valmistellaan Opiskelijan työpöydän avaamista.

Opiskelijan työpöytä on suunniteltu avattavaksi maanantaina 15.11. Käyttökatkon aikana tulleet opintosuoritukset pyritään kirjaamaan Peppiin 1.12. mennessä.

Opiskelijoille on tarjolla Peppituki-zoomeja popup-periaatteella heti käyttöönoton jälkeen. Peppituki-zoomeissa Pepin pääkäyttäjät esittelevät Opiskelijan työpöydän toimintoja, ja lisäksi zoomeissa on aikaa kysymyksille ja keskustelulle.

Suomenkielisten Peppituki-zoomien aikataulu (englanninkieliset zoomit erikseen, aikataulu alempana):

Sähköpostiyhteys Pepin ylläpitoon on peppi@uwasa.fi

Pepin käytön alettua kannattaa huomioida muutama tärkeä asia:

Pepissä opintosuoritukset jakautuvat opinto-oikeuksille. Jos sinulla on esim. kandidaatti- ja maisteri-opinto-oikeus tai kaksi maisteri-opinto-oikeutta, suoritukset löytyvät siltä opinto-oikeudelta, johon ne kuuluvat, eli ne eivät näy yhdessä paikassa kuten Oodissa. Pystyt vaihtamaan opinto-oikeusnäkymää Pepin valikosta.

Pepissä kaikilla on HOPS. Oodi-aikana suoritetut opinnot eivät välttämättä solahda Pepissä HOPS-pohjaan ihan automaattisesti, vaan omaohjaajat järjestävät HOPSeja käyttöönoton jälkeen ja myös yhdessä opiskelijoiden kanssa. Jos HOPSisi näyttää Pepissä siltä, että siellä pitäisi järjestellä suoritettuja opintoja oikeiden kokonaisuuksien alle, älä hätäänny, sillä tämä järjestely tullaan tekemään joulu-tammikuusta alkaen. Omaohjaajat opastavat HOPSin käytössä.

Pepissä kursseille (=toteutuksille) ilmoittaudutaan HOPSin kautta.

Näitä asioita kerrataan myös Peppituki-zoomeissa. Opiskelijan ohjeet Pepin käyttöön tullaan julkaisemaan it.uwasa.fi -sivustolla.

Ilmoitamme heti, kun Peppi on auki!

Pepin käyttöönottoprojekti