Riittääkö osaamisesi tulevaisuudessa? - Vaasan yliopiston jatkuvan oppimisen roadshow saapuu ...

Vaasan yliopisto käynnistää marraskuussa jatkuvan oppimisen roadshow’n, joka vierailee viidellä eri paikkakunnalla: Seinäjoella, Vaasassa, Kristiinankaupungissa, Pietarsaaressa ja Kokkolassa.

Nopeasti muuttuva toimintaympäristö haastaa jatkuvaan oppimiseen eli osaamisen päivittämiseen ja laajentamiseen työn ohessa. Tilaisuudessa kuullaan, millaisia mahdollisuuksia jatkuva oppiminen tuo yksilöille ja organisaatioille. Pureudumme aiheeseen seuraavien teemojen avulla: talous ja johtaminen, työhyvinvointi ja myynti ja kasvu. Jatkuvan oppimisen roadshow’n järjestää Vaasan yliopiston Levón-instituutti eri paikkakuntien yhteistyökumppaneiden kanssa.

Roadshow’lla kuullaan asiantuntijoiden puheenvuorot jatkuvasta oppimisesta ja päivän teemasta. Lisäksi jaetaan kokemuksia jatkuvan oppimisen tuomista uusista oivalluksista ja mahdollisuuksista. Tilaisuudessa on mahdollisuus verkostoitumiseen ja keskusteluun asiantuntijoiden ja muiden osallistujien kanssa. Tilaisuudet ovat avoimia ja ilmaisia kaikille, toivotamme kaikki itsensä kehittämisestä ja jatkuvasta oppimisesta kiinnostuneet lämpimästi tervetulleiksi. Tarjoamme jokaisen tilaisuuden aluksi aamupalakahvit.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: /fi/about/organisation/institutions/levon/osaamista_tulevaisuuteen-jatkuvan_oppimisen_roadshow/

Roadshow’n ajankohdat, paikat ja teemat

Vaasa 14.11.2019 klo 8.30–10.30

Vaasassa teemana on työhyvinvointi. Puhujina ovat tutkijatohtori Susanna Kultalahti ja Vaasan kaupungin kehittämispäällikkö Nina Hautio. Yhteistyökumppanina on Vaasan kaupunki. Tilaisuus järjestetään Vaasan yliopistolla osoitteessa Yliopistonranta 10, Vaasa (Fabriikki, F119).

Seinäjoki 15.11.2019 klo 8.30–10.30

Seinäjoella teemana on talous ja johtaminen. Puhujina ovat professori Marko Järvenpää ja Into Seinäjoki Oy:n toimitusjohtaja Leena Perämäki. Yhteistyökumppaneina ovat Seinäjoen ylipistokeskus ja Into Seinäjoki Oy. Tilaisuus järjestetään osoitteessa Kampusranta 9 C, 60320 Seinäjoki (Timo-luokka).

Kristiinankaupunki 26.11.2019 klo 8.30–10.30

Kristiinankaupungissa teemana on myynti ja kasvu. Puhujina ovat Inmedin toimitusjohtaja Hennamari Hietala ja Kristiinankaupungin elinkeinokeskuksen toimitusjohtaja Angelique Irjala. Yhteistyökumppanina on Kristiinankaupungin elinkeinokeskus Oy. Tilaisuus järjestetään Ravintola Jungmanin tiloissa osoitteessa Merikatu 8, 64100 Kristiinankaupunki.

Pietarsaari 28.11.2019 klo 8.30–10.30

Pietarsaaressa teemana on myynti ja kasvu. Puhujina ovat Inmedin toimitusjohtaja Hennamari Hietala ja Concordian toimitusjohtaja Jarl Sundqvist. Yhteistyökumppanina on Pietarsaaren seudun Kehittämisyhtiö Concordia. Tilaisuus järjestetään osoitteessa Koulukatu 25–27 C, 68600 Pietarsaari.

Kokkola 4.12.2019 klo 8.30–10.30

Kokkolassa teemana on talous. Yhteistyökumppanina on Kosek ja puhujina ovat toiminnanjohtaja Anne Pesola ja yliopistonlehtori Maria Järlström. Tilaisuus järjestetään osoitteessa Ristirannankatu 1, Kokkola (kokoustila Aava, Yritystalo Evald).

Heli Väre
Asiakkuuspäällikkö