Tervetuloa kulttuuritunnelmaan: live-musiikkia kampuksella 20.10.

Jepokryddona
Vaasan yliopistolla järjestetään EUNICE-tapahtumaviikoilla keskiviikkona 20.10. ilmainen ja avoin live-musiikkitapahtuma Vaasan yliopiston kampuksella, päärakennuksen Levón-salissa klo 21.00‒22.00.

Esiintyjänä on kansanmusiikkiyhtye Jepokryddona Uudestakaarlepyystä. Jepokryddona on ollut kiertueella Pohjoismaissa, Venäjällä, Kanadassa, Yhdysvalloissa, Saksassa ja Australiassa ja se on julkaissut useita albumeja.

EUNICE-verkoston muihin korkeakouluihin striimattavaan tapahtumaan otetaan rajallinen määrä yleisöä paikanpäälle (enintään 100 henk.). Tapahtuma alkaa kahvitarjoilulla klo 20.30. Ilmoittaudu kahveille ja live-musiikkitapahtumaan viimeistään tiistaina 12.10.2021.

EUNICE-verkostoyliopiston EUNICE Weeks -ohjelmassa 11.-22.10.2021 on tapahtumatarjontaa aina webinaareista kulttuuriesityksiin, katso lisätietoja.

Lisätietoja musiikkitapahtumasta: Sannina Sjöberg, sannina.sjoberg(at)uwasa.fi