Tukea englannin opiskeluun

Dateron englannin kielen oppimisen vertaistukiryhmä
Oletko korkeakoulu- tai ammattikorkeakouluopiskelija ja sinulla on lukivaikeus?

Tule mukaan opiskelijoiden rentoon vertaistukiryhmään, jossa saat vinkkejä englannin opetteluun!

Vuoden 2023 keväällä sinulla on mahdollisuus osallistua Datero ry:n englannin kielen oppimisen vertaistukiryhmään. Etsitään yhdessä sinulle sopivat sovellukset ja keinot englannin kielen sanaston tai ääntämisen harjoitteluun.

Saat tukea englannin kielen oppimisessa ryhmässä toisten kanssa. Saat myös tietoa maksuttomista digitaalisista työkaluista, jotka voivat tukea sinua kielen oppimisessa. Ryhmää ohjaa erityisopettaja.

Vertaisryhmä tapaa ensimmäisen kerran torstaina 23.3. klo 18.30. Ryhmä tapaa yhteensä 6 kertaa. Ryhmä on osallistujille maksuton.

Ryhmään otetaan 8 opiskelijaa. Voit myös osallistua etänä teamsin kautta. Kerro ilmoittautuessasi, haluatko osallistua lähi- vai etätapaamisiin.

Aika: torstaisin klo 18.30-20.00

Paikka: Dateron Studio-ryhmätila, Kirjastonkatu 14, sisäänkäynti Kirjastonkujalta,

Ilmoittautuminen: viimeistään 16.3. Ilmoittaudu ryhmään tämän ilmoittautumislinkin kautta

Kustannus: 0€