Päivitetty 22.9.2023 | 09:09

Kuin Strömsössä? Peda-forum 2017 Vaasassa

Ke 16.8.2017 | 09:00 - To 17.8.2017 | 16:30

Peda-forum -päivät Vaasassa 16.–17.8.2017

Peda-forum on yliopistopedagogiikan yhteistyö- ja asiantuntijaverkosto. Vuosittaiset Peda-forum -päivät järjestetään ajankohtaisista yliopistopedagogiikan teemoista. Päivät levittävät tietoa oppimisen tutkimuksesta ja kehittämistyöstä sekä edistävät osallistujien keskinäisiä yhteyksiä ja vuorovaikutusta.

Päivien teema on Kuin Strömsössä? Korkeakouluopetuksen kehittäminen digitalisaation murroksessa.

Päivät rakentuvat viiden alateeman ympärille:

1. Digitaalisaatio korkeakouluopetuksessa
  2. Opetuksen tutkimuksellinen kehittäminen
  3. Opiskelijoiden ohjaaminen
  4. Oppimisympäristöt
  5. Työelämän ja opintojen välinen yhteistyö

Peda-forum -päivät on suunnattu opetuksen, ohjauksen ja opintohallinnon ammattilaisille Suomen yliopistoista ja korkeakouluista sekä muille yliopisto-opetuksesta kiinnostuneille. Päivien tavoitteena on levittää tietoa oppimisen tutkimuksesta ja kehittämistyöstä sekä edistää osallistujien keskinäisiä yhteyksiä ja vuorovaikutusta.

Vuoden 2017 konferenssi on kolmikielinen: suomen-, ruotsin- ja englanninkielinen. Vaasan yliopisto toimii päivien vastuullisena järjestäjänä yhteistyössä Vaasan muiden korkeakoulujen, Åbo Akademi, Hanken, VAMK ja Novia, kanssa.

Lue lisää tapahtuman sivuilta: www.uwasa.fi/pedaforum2017/