Avoimen yliopiston lukuvuoden 2014–2015 opintoihin ilmoittautuminen alkaa

Ilmoittautuminen avoimen yliopiston opintoihin alkaa tiistaina 12.8. klo 9.00 osoitteessa www.uva.fi/avoin. Varmista paikkasi kursseilla heti ilmoittautumisen avauduttua.
Opintoja on tarjolla Vaasan jokaisen tiedekunnan eri oppiaineista. Opintoja on mahdollista suorittaa myös yhteistyöoppilaitoksissamme ympäri Suomen.

Lukuvuoden 2014–2015 opintotarjonta

• Tutustu opintotarjontaan osoitteessa www.uwasa.fi/avoin/opintotarjonta ja ilmoittaudu opintoihin ajoissa.
  • Ilmoittautuminen alkaa ti 12.8. klo 9.00 osoitteessa www.uwasa.fi/avoin. (Näet suorat ilmoittautumislinkit kurssien kurssikuvauksista opintotarjontaa selatessasi.)
  • Ilmoittaudu Vaasan avoimen yliopiston omiin opintoihin ilmoittautumispalvelu ILPAssa:https://uva.ilpa.oodi.fi/ilpa/
  • Yhteistyöoppilaitosten järjestämissä opinnoissa ilmoittautumisessa noudatetaan oppilaitosten omia ilmoittautumisohjeita.

HUOM! Tutustu myös Vaasan yliopiston tutkinto-opiskelijoille maksuttomaan opetukseen:

Vaasan yliopiston läsnä olevat perustutkinto-opiskelijat voivat osallistua maksutta osaan avoimen yliopiston opintoja Vaasassa. Kauppatieteellisen alan opinnot ovat ensisijaisesti tarkoitettu filosofisen tiedekunnan opiskelijoille sekä TkK-/DI-opiskelijoille.

Ilmoittautuminen tutkinto-opiskelijoiden maksuttomiin opintoihin tapahtuu WebOodissa

• 2014-2015 opintoihin ilmoittautuminen alkaa 45 päivää ennen opintojakson alkua (pl. alkusyksyn jaksot, joille ilmoittautuminen alkaa 12.8.2014 klo 9.00).
  • Opiskelijat ilmoittautuvat opetukseen WebOodissa.
  • Tutkinto-opiskelijoille maksuttomia paikkoja on kursseilla rajoitettu määrä. Opiskelijat otetaan opintojaksoille ilmoittautumisjärjestyksessä.
  • Avoimen yliopiston maksulliseen opetukseen ilmoittaudutaan ILPAssa. Jos erehdyksessä maksat opintomaksun, maksua ei palauteta ja normaalit avoimen yliopiston peruutusehdot pätevät.

Voidakseen ilmoittautua maksuttomaan opetukseen, opiskelijan on oltava Vaasan yliopiston läsnä oleva perustutkinto-opiskelija.

Tutkinto-opiskelijoille maksuton opintotarjonta ja lisätiedot:

www.uwasa.fi/fi/sites/open/opintotarjonta/vytutkarit/

Tarkempia tietoja kaikista opinnoistamme ja opiskelusta avoimessa yliopistossa saa sähköpostitse avoinyo@uwasa.fi, puhelimitse 029 449 8190 ja verkkosivuiltamme www.uwasa.fi/avoin.

Kysy lisää ja sovi tapaaminen opinto-ohjaajiemme kanssa:

Sonja Hakala (Vaasan alue)
sonja.hakala(at)uwasa.fi

Maijastiina Jokitalo (muut paikkakunnat)
maijastiina.jokitalo(at)uwasa.fi

Kannattaa kokeilla opiskelua avoimessa yliopistossa. Tapaamisiin!