"Vanhojen" opiskelijoiden ilmoittautumisaika päättyy 15.9.

Tutkinto-opiskelijoiden on vuosittain ilmoittauduttava yliopistoon joko läsnäoleviksi tai poissaoleviksi. Vain läsnäolevaksi ilmoittautunut ja ylioppilaskunnan jäsenmaksun maksanut voi suorittaa opintoja.

"Vanhojen" eli ennen kesää 2013 valittujen opiskelijoiden ilmoittautumisaika lukuvuodeksi 2013–2014 päättyy 15.9.2013.

Määräaikaan mennessä ilmoittautumatta jättäneet poistetaan opiskelijarekisteristä. Uudelleen kirjoihin ottamisesta peritään 35 euron maksu, joka on maksettava erikseen ylioppilaskunnan jäsenmaksun lisäksi.

Lisätietoja Opiskelijat-verkkosivuilta kohdasta Opinnot ja opiskelu > Lukuvuoden opetusajat ja ilmoittautuminen > Lukuvuosi-ilmoittautuminen.

Katso myös Muistilista ennen lukuvuoden alkua hoidettavista asioista -uutinen Opiskelijat-verkkosivuilla.