Professori Marko Kohtamäelle dosentin arvo

Oulun yliopiston taloustieteellinen tiedekunta on myöntänyt dosentin arvon Vaasan yliopiston professori Marko Kohtamäelle.
(Kuva: flickrCC)

Dosentuurin alana on strategia ja yrittäjyys Kohtamäen tutkimusintressien mukaisesti.

– Yhteistyö Oulun yliopiston kanssa voi liittyä esimerkiksi uusiin tutkimusavauksiin, tutkimushankkeisiin sekä artikkeleihin, Kohtamäki kertoo.

Vaasan yliopistossa Kohtamäki johtaa yhdessä professori Petri Helon kanssa monitieteistä Networked Value Systems -tutkimusohjelmaa. Kohtamäen tutkimus kohdistuu teollisuuden palveluliiketoiminnan strategioihin, asiakassuhteisiin ja innovaatioihin. Hän on julkaissut tutkimuksiaan useissa merkittävissä tieteellisissä aikakauskirjoissa, kuten Industrial Marketing Management, Strategic Entrepreneurship Journal, Management Decision ja Journal of Business and Industrial Marketing.