Avaintehtäviä avoinna vahvistamaan Vaasan yliopiston uudistumista

Vaasan yliopisto panostaa uudistumiseen voimakkaasti. Yliopistossa on 1.1.2018 alkaen neljä akateemista yksikköä, jotka ovat Johtaminen, Laskentatoimi ja rahoitus, Markkinointi ja viestintä sekä Tekniikka ja innovaatiot.

Uutta luovaa tutkimusta suunnataan monitieteisille alustoille, joista toimintansa on aloittanut jo VEBIC Vaasa Energy Business Innovation Center. Lisäksi tullaan tekemään avauksia digitaaliseen talouteen sekä liiketoiminnan luovaan innovointiin liittyvässä tutkimuksessa.

Avaamme hakuun yli 20 avaintehtävää vahvistamaan merkityksellistä koulutusta ja tutkimusta, joista ensimmäisinä:

• Vararehtori
  • Dekaanit neljään akateemiseen yksikköömme
  • Johtaja, Akateemiset palvelut

Lisää tehtävistä
- https://uva.rekrytointi.com/paikat/index.php?o=A_LOJ&list=1&lang=fi
- www.uwasa.fi/rekry
- Rehtori Jari Kuusisto ja vararehtori Jukka Vesalainen

Vaasan yliopisto uudistuu, kansainvälistyy ja elää ajassa. Etsimme huomisen ratkaisuja painoaloillamme, joita ovat johtaminen ja muutos, energia ja kestävä kehitys sekä rahoitus ja taloudellinen päätöksenteko.