30 lupaavan start-upin lista julki EnergyVaasa Talk -webinaarissa

startup-teksti
Yliopiston kansainvälisen liiketoiminnan opiskelijat osallistuvat 16. helmikuuta EnergyVaasa Talk –webinaariin. Tilaisuudessa julkaistaan 30 lupaavimman eurooppalaisen start-upin lista, jonka opiskelijat ovat rakentaneet osana Start-up valuation & Market Analysis -kurssia.

EnergyVaasa Talk järjestetään tiistaina 16. helmikuuta kello 14. Puhujina ovat yrittäjä Peter Vesterbacka, HR-koordinaattori Tiia-Maria Kinnula Wärtsilästä sekä viestintäasiantuntija Matina Mitsobonou, avainasiakaspäällikkö Marko Kuokkanen ja perustaja Marko J Koski EnergySpinistä.

Vaasan yliopistosta tilaisuudessa kurssia ja start-up-listaa esittelevät kansainvälisen markkinoinnin professori Jorma Larimo ja kurssivastaava Oskar Śniegowski.

Ilmoittautuminen From Bold Ideas to Saving the World -webinaariin.

Start-up valuation & Market Analysis -kurssin ovat järjestäneet yliopiston kanssa EnergySpin ja Vaasa Entrepreneurship Society VES.