Elina Kaunismäki Vaasan yliopiston henkilöstöjohtajaksi

Vaasan yliopiston henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 1.3.2020 alkaen hallintotieteiden maisteri Elina Kaunismäki, 44. Hän vastaa henkilöstön osaamisen ja johtamisen kehittämisestä sekä henkilöstöprosessien johtamisesta.
Elina Kaunismäki on nimetty Vaasan yliopiston henkilöstöjohtajaksi.

Kaunismäellä on monipuolinen kokemus eri organisaatioiden henkilöstöhallinnon asiantuntija- ja johtotehtävistä. Hän on toiminut vuodesta 2012 yliopiston henkilöstöpäällikkönä, ja työskennellyt aiemmin mm. Pohjanmaan TE-toimistossa sekä Wärtsilässä.

– Henkilöstön osaamisen kehittäminen ja sitoutumisen vahvistaminen ovat yksi tärkeimmistä tavoitteistamme. Elina Kaunismäki on osoittanut osaamisensa jo henkilöstöpäällikkönä toimiessaan, ja tuntee yhteisömme erinomaisesti. Nyt hän pääsee johtoryhmän jäsenenä kehittämään toimintoa entistä laaja-alaisemmin, sanoo rehtori Jari Kuusisto.

Lisätiedot:

Rehtori Jari Kuusisto, Vaasan yliopisto puh. 029 449 8291, sähköposti: jari.kuusisto@uwasa.fi
Henkilöstöjohtaja Elina Kaunismäki, Vaasan yliopisto, puh. 029 449 8072, sähköposti: elina.kaunismaki@uwasa.fi