Hyvinvointiviikko 7.-11.11.2022

Hyvinvointiviikko 2022 - Week of well-being 2022
Hyvinvointiviikko on jälleen täällä!

Hyvinvointiviikko on Vaasan yliopiston ylioppilaskunnan, Vaasan yliopiston ja yhteistyökumppaneiden yhdessä järjestämä tapahtuma. Kaikki tapahtumat ovat ilmaisia ja avoimia sekä opiskelijoille että henkilökunnalle. Hyvinvointiviikkoa on järjestetty Vaasan yliopistolla vuodesta 2011.

Seuraa ylioppilaskunnan Hyvinvointiviikko-sivua, niin pysyt ajan tasalla hyvinvointiviikon tapahtumista!

Hyvinvointiviikon ohjelma

Maanantai 7.11.

• 9.00–10.00 Opiskelijoiden aamupala ravintola Erkissä. Ennakkoilmoittautuminen aamupalalle on päättynyt
    Aamiainen sisältää tuorepuuroa, inkiväärishotin, mini croissantteja/sämpylän (kinkku, juusto ja kasviksia), tuoremehua, kahvia ja teetä
  • 13.00–14.00 Nuku hyvin, palaudu paremmin - unen merkitys mielen hyvinvoinnille -luento, univalmentaja Veera Lange, auditorio Kurténissa
    Voit osallistua luennolle myös etänä: linkki etäosallistumiseen
  • 14.00–15.00 Opiskelijoiden hätäensiapu -koulutus verkossa, ilmoittautumislomake opiskelijoiden hätäensiapu -koulutukseen
  • 15.30–16.15 Kipinä Breakdance, tunti järjestetään Wärtsilä-salissa Domus Bothnicalla. Tunti ei vaadi erillistä ilmoittautumista. muistathan varata mukaan sisäliikuntavaatteet!
  • 16.30–17.00 Rentoutus Wärtsilä-salissa Domus Bothnicalla. Tapahtuma ei vaadi erillistä ilmoittautumista, muistathan sisäliikuntavaatteet!
  • 17–19 Haalarimerkkien ompeluilta, ompeluillan järjestää Tutti ry

Tiistai 8.11.

Keskiviikko 9.11.

• 11.00–14.00 Minimessut Mathildan aulassa
  • 11.00–14.00 VR Rentoutus Rentoutumismahdollisuus virtuaalilasien avulla Tervahovin salissa B115
  • 13.00–16.00 Onnellisuusverstas – Happiness Studio Positiivinen psykologia opettaa, että iso osa onnellisuudestamme on omissa käsissämme. Tule drop-in -sessioomme rakentamaan omiin tarpeisiisi ja mieltymyksiisi sopiva, arkipäiväisistä aktiviteeteista koostuva onnellisuussuunnitelma! Verstas toteutetaan Palomäki salissa (A102)
  • 18 –> Korupaja, tapahtuman järjestää Warrantti ry

Torstai 10.11.

• 14.00–14.45 Fysioterapeutin kävelylenkki, kävelylenkki alkaa Tervahovin Marmoriportilta. Kävelylle ei tarvitse ilmoittautua
  • 14.15–14.45 Break pro -kick off verkossa, linkki kick off -tilaisuuteen
  • 20–21 CoMedia cokeilee ilmajoogaa, tapahtuman järjestää CoMedia ry, lisätietoa Facebookista

Perjantai 11.11.

Muuta mukavaa

• Kokeile Wasa Sports Clubin kuntosalia ja ryhmäliikuntatunteja ilmaiseksi. Ilmoittaudu tunneille kirjoittamalla nimi vastaanotossa olevaan nimilistaan!
  • Tutustu yliopiston liikuntapalveluihin – kaikki vuorot käytettävissä hyvinvointiviikon ajan ilman liikuntatarraa!
  • Ota käyttöösi ilmainen taukoliikuntaohjelma Break Pro. Voit ladata sen puhelimeesi tai tietokoneellesi Liikuntapalveluiden sivuilla olevien ohjeiden avulla.
  • Salaattilounas ravintola Erkissä koko viikon ajan. Ravintola Erkki on auki ma–pe klo 11–13. Salaattilounaan hinta opiskelijakortilla 2,19 €, henkilökunnalle 4,81 € ja vierailijoille tai yliopiston ulkopuolisille 7,08 €.
    • Salaatti lounaalle: vihreäsalaatti, pastasalaatti + proteiini tai riisisalaatti + proteiini.
    • Proteiinit: Kinkku, broileri, fetajuusto, rae-juusto, pavut, linssit
    • Lisäksi leipävalikoima. Juomana vesi, maito tai mehu.

Terveisin,

Hyvinvointiviikon työryhmä