Ilmoittaudu mukaan kampuksella järjestettäviin aamupalatilaisuuksiin!

Mikä neuvoksi aamupalatilaisuudet - Mikä neuvoksi breakfast events
Vaasan yliopisto ja Vaasan yliopiston ylioppilaskunta järjestävät kampuksella yhteisöllisiä aamupalatilaisuuksia, jonne ovat tervetulleita kaikki Vaasan yliopiston opiskelijat.

Vaasan yliopiston ja Vaasan yliopiston ylioppilaskunnan yhteisen Mikä neuvoksi -hankkeen tavoitteena on edistää opiskelijoiden hyvinvointia ja ohjausta sekä vahvistaa yhteisöllisyyttä ja kiinnittää huomiota opiskelijoiden kokemaan yksinäisyyteen. Hankkeen ensimmäisiä tapahtumia ovat toukokuun kahdella ensimmäisellä viikolla järjestettävät opiskelijoiden yhteisölliset aamupalatilaisuudet kampuksella

Tilaisuudet järjestetään seuraavina ajankohtina:

• Viikolla 18 maanantaista perjantaihin (3.–7.5.) klo 10.00–11.00
  • Viikolla 19 maanantaista keskiviikkoon (10.–12.5.) klo 10.00–11.00

Tilaisuudet järjestetään Palosaaren kampuksella Fabriikki-rakennuksessa yliopiston ohjeistuksen ja kokoontumisrajoitusten puitteissa.

Ilmoittautumislinkit sekä tarkempi kuvaus ohjelmasta löytyy tapahtuman Facebook-sivulta sekä jokin aika sitten saamastasi sähköpostista.