Ilmoittautuminen avoimen yliopiston lukuvuoden 2024-2025 opintoihin on alkanut

Kolme hymyilevää opiskelijaa seisoo yliopiston kampuksella
Uusi lukuvuosi on käynnistynyt myös avoimessa yliopistossa. Nyt voit ilmoittautua lukuvuoden 2024-2025 tarjontaamme - poimi laajasta kattauksestamme omasi ja varmista paikkasi toteutuksilta. Elokuussa ilmoittautuville tarjoamme nopean ilmoittautujan edun!

Ilmoittautuminen Vaasan yliopiston avoimen yliopiston lukuvuoden 2024–2025 opintoihin on käynnistynyt tiistaina 13.8.2024 klo 10.00. Opiskelijat voivat ilmoittautua nyt koko lukuvuoden opintoihin - siis myös sellaisille toteutuksille, jotka käynnistyvät vasta keväällä 2025. Ainoastaan maksuttomien tutustumiskurssiemme ilmoittautuminen alkaa myöhemmin syyskuussa, 2.9.2024.

Koko opintotarjonta löytyy verkkosivuiltamme

Ilmoittaudu elokuussa ja hyödynnä nopean ilmoittautujan etu!

Nopea ilmoittautuminen kannattaakin, sillä tarjoamme kaikille elokuun 2024 aikana ilmoittautuneille nopean ilmoittautujan edun! Kun ilmoittaudut Vaasan yliopiston avoimen yliopiston omiin toteutuksiin viimeistään 31.8.2024 klo 16.15 mennessä, on opintomaksu vain 10€/ opintopiste. 1.9.2024 alkaen opintomaksu nousee hieman ja on 12€/ opintopiste. Nopean ilmoittautujan etu koskee koko lukuvuoden 2024–2025 tarjontaamme, joten jos kevään -25 opinnoissa on sinua kiinnostavia opintojaksoja, kannattaa varmistaa oma paikkasi ja tehdä ilmoittautuminen jo nyt! Yhteistyöoppilaitosten hinta- ja toteutustiedot tulee tarkistaa erikseen.

Tarjolla opintoja yksittäisistä opintojaksoista kokonaisuuksiin

Ilmoittautuminen tapahtuu aina yksittäisille opintojaksoille. Voit kuitenkin koostaa opinnoista myös kokonaisuuksia – tarjolla ovat lukuvuonna 2024–2025 seuraavat opintokokonaisuudet:

Osa syksyn toteutuksista käynnistyy jo heti syyskuun alkupäivinä, joten kannattaa toimia nopeasti, mikäli opintojen aloittaminen kohti kokonaisuutta kiinnostaa! Kaikkien toteutusten tarkemmat aikataulutiedot löytyvät Opintopolusta – kannattaa klikata auki lisätietolaatikko ”Koulutuksen kuvaus”, jossa kerrotaan tarkemmin luentoaikatauluista ym.

Jos avoimen yliopiston valikoimasta ei löydy etsimiäsi opintoja, voit hakea erillistä opinto-oikeutta tiettyihin Vaasan yliopiston opintoihin. Syksyn erillisten opintojen haku päättyy 31.8.2024. Lisätietoa erillisistä opinnoista: https://www.uwasa.fi/fi/koulutus/erilliset-opinnot

Ohjeita ja neuvoja opiskelun tueksi

Ennen ilmoittautumista avoimen yliopiston opintoihin kannattaa tutustua ilmoittautumisohjeisiimme. Ilmoittautuminen tapahtuu yksi opintojakso kerrallaan avoimen yliopiston ilmoittautumispalvelussa.

Järjestämme opinnoistamme kiinnostuneille myös infotilaisuuksia. Syksyn opintoinfo järjestetään verkossa tiistaina 20.8.2024 klo 17–18.30. Löydät tilaisuuden Zoom-linkin tältä tapahtumasivulta

Avoimen yliopiston väki toivottaa kaikille mukavaa opiskelusyksyä!

Ota meihin yhteyttä: Avoimen yliopiston yhteystiedot