Kansainvälinen kurssi IoT-ratkaisujen tietoturvasta – mahdollisuus opiskella kesällä Puolassa!

Image
Kevään EUNICE-kurssitarjonnassa on uusia kursseja. Cybersecurity of the IoT Solutions -kurssin hybriditoteutukseen sisältyy heinäkuussa vierailu Poznanissa, Puolassa.

Kevään EUNICE-kurssitarjontaan on tullut lisäyksiä. Erityisyytenä on 15 opintopisteen Cybersecurity of the Internet of Things solutions, josta on tarjolla kaksi verkkototeutusta sekä hybriditoteutus. Hybridikurssi järjestetään kesällä, ja sen lähiosuudella opiskelijat pääsevät tutustumaan Poznańin teknillisen yliopiston (PUT) IoT-laboratorioon. Ahkeran opiskelun lisäksi ohjelmassa on puolalaiseen kulttuuriin ja Poznańin kauniiseen kaupunkiin tutustumista. Osallistujille tarjotaan lähiosuudelle majoitus sekä taloudellista tukea matkaan.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen:

Kurssille voivat hakeutua kaikki Vaasan yliopiston opiskelijat, joilla on B2-tasoinen englannin kielen taito sekä perustietämystä TCP/IP-protokollista, verkkolaitteiden välisestä viestintäprosessista ja käyttöjärjestelmistä. Kurssi käy osaksi Vaasan yliopiston tutkintoja ja sopii sekä kandidaatti- että maisterivaiheen opiskelijoille.

Tietolaatikko

Mikä ihmeen EUNICE?

Eurooppalainen verkostoyliopisto EUNICE tarjoaa jäsenyliopistojensa opiskelijoille ja henkilökunnalle mahdollisuuksia kansainvälisiin kokemuksiin ja laadukkaaseen verkko-opiskeluun.

EUNICE-yliopiston muodostavat Vaasan yliopiston lisäksi puolalainen Poznan University of Technology (PUT), saksalainen Brandenburg University of Technology Cottbus- Senftenberg (BTU), espanjalainen University of Cantabria (UC), belgialainen University of Mons (UMONS), italialainen University of Catania (UNICT) ja ranskalainen Polytechnic University of Hauts-de-France (UPHF).

Lisätietoa EUNICE-kurssitarjonnasta:

Anna Baranyai (suomeksi ja englanniksi)
Pablo Cisneros Chavira (englanniksi)