Millainen on Vaasan yliopisto tekoälyn ajalla opiskelijoidemme silmin?

Image

Tervetuloa vastaamaan kyselyyn, jonka avulla tutkimme Vaasan yliopisto-opiskelijoiden näkemyksiä Vaasan yliopistosta tekoälyn ajalla. Vastaaminen vie aikaasi noin 5 minuuttia.

LINKKI KYSELYYN

Tavoitteemme on ymmärtää opiskelijoiden näkökulmaa: millaisia ovat tulevaisuuden opetus, kampus ja Vaasan yliopisto digitalisaation ja tekoälyn ajalla? Vastauksenne ovat tärkeitä: Vaasan yliopiston opettajat hyödyntävät niitä opetuksen toteuttamisessa sekä esimerkiksi linjatessaan, miten Chat GPT:tä voidaan hyödyntää opinnoissa.

Kysely toteutetaan osana kurssia "Aluekehittämisen projektityö". Kurssilla on Vaasan yliopiston myöntämä tutkimuslupa. Vastuuopettajana toimii aluetieteen apulaisprofessori Johanna Hautala. Kurssimme aihe liittyy meneillään olevaan Suomen Akatemian rahoittamaan tutkimushankkeeseen, josta voit lukea lisää täältä. Hyödynnämme mahdollisesti kyselyä myös tutkimushankkeen tutkimuksessa.

Vastauksia käsitellään luottamuksellisesti ja anonyymisti. Lisätietoja tietosuojakäytännöistä