Nyyti vinkkaa

Nyytin syksyssä on tarjolla monenlaista - tutuista chateistä ja ryhmistä syyskuun alussa alkaneisiin Nyytin podcasteihin.
Nyyti vinkkaa -logo

Tulossa on myös NyytiTalk, jossa käsitellään opiskelijan elämään ja hyvinvointiin liittyviä teemoja mm. ihmissuhteita, opiskelua sekä arjessa jaksamista. Nämä live-lähetykset streamataan Nyytin YouTube-kanavalle, jossa ne voi katsoa myös jälkikäteen. Ryhdy nyt Nyytin YouTube-kanavan tilaajaksi ja saat ensimmäisten joukossa ennakkotiedon siitä, koska Nyyti on live-tilassa.

Uutta Nyytissä

Nyyticast-podcastit eetterissä syyskuusta alkaen

Nyytin uudessa podcast-sarjassa - NyytiCast - on luvassa rohkeaa puhetta opiskelijoiden hyvinvoinnista ja tarinoita elämästä lähietäisyydeltä. Podcastit julkaistaan maanantaisin syyskuusta marraskuuhun. Luvassa vaihtelevia teemoja ja mielenkiintoisia vieraita! Linkin podcasteihin löydät Nyytin verkkosivuilta kohdasta Opiskelijoille > Nyyticast.

Syksyn 2019 teemat ja julkaisupäivät:
2.9.       Sairausloman ottaminen opinnoista ja opintoihin paluu
9.9.       Viha ja itsetuhoisuus
16.9.     Yksinäisyys
23.9.     Rahastressi
30.9.     Miesten mielenterveys
7.10.     Alkoholi
14.10.   AHDISTAA!
21.10.   Seksuaaliterveys
28.10.   Mielialalääkkeiden vaikutus
4.11.     Myötätunto ja ihmissuhdetaidot

Nyytitalk -livelähetykset YouTubessa

NyytiTalk on livestreamaus Nyytin YouTube-kanavalla. Lähetyksissä käsitellään opiskelijan elämää ja hyvinvointia kiinnostavien vieraiden kanssa. NyytiTalkiin voit osallistua seuraamalla lähetystä, kirjoittamalla lähetyksen aikana YouTuben chattiin tai katsomalla tallenteen myöhemmin.

NyytiTalk -livelähetysten myötä Facebookissa aiemmin toteutetut Hyvinvointilivet jäävät historiaan. Hyvinvointiliveiden tallenteet löydät Nyytin Facebook-sivuilta. Linkit tallenteisiin löytyvät myös Nyytin verkkosivuilta kohdasta Opiskelijoille > Nyytitalk

Nyytin chatit

Nyytin ryhmächateissa jutellaan vaihtelevin teemoin syyskuusta joulukuuhun joka toinen torstai klo 18-20. Tule mukaan keskustelemaan, jakamaan ajatuksiasi ja kokemuksiasi sekä saamaan uusia näkökulmia. Chatin löydät Nyytin verkkosivuilta kohdasta Opiskelijoille > Chat.

Chattien aiheet syksyllä 2019:

26.9.     Svårt att hitta vänner?
3.10.     How to make friends in Finland?
17.10.   Opiskelijabileet
31.10.   Miten mukaan porukoihin?
14.11.   Aitoja kohtaamisia etsimässä
21.11.   Hur känna igen och hålla fast sina gränser?
28.11.   Miksi ja miten kohdata oma vihamme?
12.12.   Ahdistaako?

Elämäntaitokurssi nyt oma-apukurssina

Pohditko hyvinvointiin ja jaksamiseen liittyviä kysymyksiä? Mietitkö mitä tarvitset voidaksesi hyvin? Mietityttääkö arjen voimavarat? Elämäntaitokurssin oma-apukurssin avulla voit löytää vastauksia mm. näihin kysymyksiin.

NYYTIN ELÄMÄNTAITOKURSSI® -konseptiin perustuva Elämätaitokurssin oma-apukurssi on avattu Väestöliiton Hyvä kysymys -verkkopalvelussa. Kurssi tehdään itsenäisesti ja sen avulla voit löytää keinoja ylläpitää ja lisätä omaa hyvinvointiasi, itsestäsi välittämistä ja itsetuntemusta.