Nyytin Elämäntaitokurssi verkossa 21.10.-22.11.2019

Pohditko, miten jaksaa paremmin opinnoissa ja arjessa? Miten löytää aikaa rentoutumiselle? Kuinka tunnistaa omia voimavaroja? Entä mietitkö, millaista on omannäköinen elämä ja itselle hyvä arki?
nyyti vinkkaa -logo

Tule mukaan Elämäntaitokurssille verkossa (21.10.–22.11.2019).

Viisi viikkoa kestävällä ryhmämuotoisella kurssilla käsitellään arjen- ja elämänhallintaan sekä itsetuntemukseen liittyviä kysymyksiä. Elämäntaitokurssin aikana sinulla on mahdollisuus löytää uusia oivalluksia ja keinoja, jotka tukevat jaksamistasi arjessa ja opinnoissa.

Ryhmä on tarkoitettu kaikille 18–35 -vuotiaille opiskelijoille. Se toteutetaan suojatussa ympäristössä eli keskusteluihin pääsevät osallistumaan vain ryhmän jäsenet. Ryhmässä esiinnytään nimimerkeillä.

Elämäntaitokurssilla käsitellään jaksamista ja hyvinvointia mm. seuraavien teemojen avulla

• stressi ja stressinhallinnan keinot
  • ajatukset ja haitallisten ajatusmallien muuttaminen
  • sosiaaliset taidot
  • itsetunto
  • tunteet
  • hyvän arjen perusta

Kurssin sisältö tarkentuu osallistujien toiveiden ja odotusten perusteella.

Lue lisää kurssista Nyytin verkkosivuilla kohdassa Opiskelijoille > Ryhmät > Elämäntaitokurssi verkossa 21.10.–22.11.2019.