Tore Teir aloittaa Vaasan yliopiston vt. talousjohtajana

KTM Tore Teir aloittaa yliopiston vt. talousjohtajana Greenstep Oy:n kautta. Nykyinen talousjohtaja Marko Ylimäki siirtyy toisen työnantajan palvelukseen 31. maaliskuuta 2019, ja rekrytointiprosessi uuden talousjohtajan löytämiseksi on käynnistetty. Tore Teir toimii tehtävässä, kunnes uusi talousjohtaja nimitetään.

Tore Teirin vastuulle siirtyvät kaikki nykyiset talousjohtajan vastuualueet, pois lukien tietohallinto- ja tietojärjestelmäpalvelut, jotka siirtyvät Akateemisten palveluiden johtaja Heli Häyrysen vastuulle.

Tore Teirillä on pitkä talousjohdon tausta, ja hän on toiminut muun muassa Sibelius-Akatemian ja Taideyliopiston talousjohtajana. Tore Teir kuuluu myös Vaasan yliopiston johtoryhmään.