Uusi Vox cordis -yliopistolehti ilmestynyt!

Mitä hyötyä tutkimuksesta on? / Diplomityö sähköistää Vaasan / Apurahoja ja avustuksia tutkijoille / "Urheilu ilman moottoria on teeskentelyä"

Vuoden toinen Vox cordis -yliopistolehti on nyt ilmestynyt.

Lehden teemana on tutkimus ja yhteistyö. Tuore numero sisältää muun muassa kesähoroskoopin sekä asiaa Levón-instituutin MBA-moduuleista ja yliopistosäätiöstä. Lehti antaa vastauksen myös siihen, miksi on tärkeää tutkia asioita.

Lehti postitetaan maksutta tilaajille, ja jakelupisteitä on Palosaaren yliopistokampuksella Tervahovissa ja Fabriikissa, Seinäjoen ja Kokkolan yliopistokeskuksissa sekä mm. kirjastoissa, lentoasemalla ja terveyskeskuksissa.

Voit lukea tuoreimmat yliopistokuulumiset myös lehden sähköisestä versiosta. Lehti ilmestyy seuraavan kerran syyskuussa.