Vaasan yliopisto ja Keva käynnistivät podcast-sarjan kompleksisuudesta

Vaasan yliopisto käynnisti kuntien eläkelaitos Kevan kanssa yhteistyössä podcast-sarjan, jonka tavoitteena on tuoda kompleksisuusajattelua tunnetuksi. Ensimmäinen podcast julkaistiin maanantaina 13. helmikuuta.
Vaasan yliopisto ja Keva käynnistivät podcast-sarjan kompleksisuudesta.

Keskustelusarjassa eri alojen toimijat pureutuvat siihen, miten kompleksisuusajattelu toimii käytännössä esimerkiksi johtamisessa, esimiestyössä ja organisaatioiden kehittämisessä. Sarjan avulla pyritään tukemaan organisaatioiden muutostyötä ja työhyvinvoinnin johtamista.

Sarjan ensimmäisessä osassa Vaasan yliopiston lehtori Harri Raisio keskustelee kompleksisuusajattelusta johtamisen työkaluna Opetushallituksen pääjohtaja Olli-Pekka Heinosen kanssa.

Tulevissa podcasteissa Harri Raision keskusteluseurana ovat muun muassa professori Pirkko Vartiainen Vaasan yliopistosta sekä pääsihteeri Tero Kuorikoski Paralympiakomiteasta.

Podcastit ovat kuunneltavissa Youtubessa, ja ensimmäinen podcast löytyy täältä.

(Lähde: Kevan tiedote)

Lisätiedot: