YTHS-päivässä 23.3. puhutaan opiskeluyhteisötyön merkityksestä opiskelijoiden hyvinvoinnille

YTHS-päivä - FSHS Day 2022
Tämänvuotinen YTHS-päivä nostaa esiin opiskeluyhteisötyötä ja sen toimintamalleja, joilla palvellaan kaikkia opiskelijoita. YTHS-päivää vietetään keskiviikkona 23.3.2022.

Päivä starttaa valtakunnallisella Yhteistyöllä opiskelijoiden hyvinvointia Teams-webinaarilla klo 12–13. Webinaari on avoin kaikille opiskeluyhteisötyöstä kiinnostuneille.

Lisätietoja YTHS-päivästä ja ilmoittautumislinkin webinaariin löydät YTHS:n verkkosivuilta kohdasta YTHS:päivässä puhutaan opiskeluyhteisötyön merkityksestä opiskelijoiden hyvinvoinnille.

Valtakunnallisen webinaarin jälkeen palvelualueet järjestävät omia yhteistyökokouksiaan paikallisille sidosryhmille.