YTHS:n Elämäntaitokurssi

YTHS järjestää kevätlukukaudella Elämäntaitokurssin Vaasan yliopiston opiskelijoille.

TERVETULOA ELÄMÄNTAITOKURSSILLE!

Elämäntaitokurssilla on tavoitteena oppia jokaiselle hyödyllisiä elämäntaitoja ja hyvän mielen ylläpitämistä. Kurssi antaa mahdollisuuden ja luvan ottaa aikaa oman itsen ja elämän tarkastelulle. Kurssin myötä voit oppia tunnistamaan tunteita ja ajatuksia sekä työskentelemään erilaisten ajatusten kanssa.

Kurssilla käsittelet omaan elämääsi liittyviä asioita ja harjoittelet ongelmatilanteiden ratkaisemista. Opit hallitsemaan arkeasi ja ajankäyttöäsi paremmin. Saat  kurssilta itsellesi ’työkalupakin’, jonka avulla voit lisätä hyvinvointiasi ja elämänhallintaasi.

Kurssin perusajatuksena on hyvä arki. Kun arkeen liittyvät asiat sujuvat ja ovat riittävästi tasapainossa, lisäät hyvinvointiasi ja tyytyväisyyttäsi elämään. Käsittelemme kurssilla hyvän arjen osatekijöitä: mm. nukkumista, liikkumista, stressinhallintaa ja tunteita sekä teemme niihin liittyviä harjoituksia.

Kurssi järjestetään Vaasan YTHS:llä keväällä 2014 yhteensä kuusi kertaa. Kurssin ajankohdasta ilmoitetaan tarkemmin alkukeväästä.

Kurssi on suomenkielinen ja maksuton.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset: Vaasan YTHS, puh. 046 710 1097

ELÄMÄNTAITOKURSSIN TIEDOTE