Uusi lukuvuosi alkaa avoimessa yliopistossa

Ilmoittautuminen Vaasan avoimen yliopiston opintoihin alkaa maanantaina 7.8. klo 10 osoitteessa www.uva.fi/avoin.

Opinnoista kiinnostuneille pidetään samansisältöiset informaatiotilaisuudet tiistaina 8.8 ja torstaina 17.8. klo 17 alkaen Vaasan yliopistolla Tervahovin Palomäki-salissa.
Tervetuloa opiskelemaan avoimeen yliopistoon!

Vaasan yliopiston tutkintovaatimusten mukaisia opintoja on mahdollista opiskella yksittäisinä opintojaksoina tai laajempina opintokokonaisuuksina. Tarjolla on monipuolisesti opintoja kauppatieteistä erityisesti johtamisen, markkinoinnin, laskentatoimen ja talousoikeuden oppiaineissa , hallintotieteissä sekä kielissä ja viestinnässä. Uutuutena on tarjolla opintopolku kauppatieteiden kandidaatin tutkintoon johtavissa opinnoissa tietojärjestelmätieteen pääaineessa. Opintopolusta kiinnostuneille pidetään erillinen infotilaisuus tiistaina 15.8. klo 17 alkaen Vaasan yliopiston Palomäki-salissa.

Avoimen yliopiston opinnot järjestetään pääasiassa iltaisin ja viikonloppuisin. Verkko-opintoja tarjotaan entistä enemmän. Opiskelu on mahdollista kaikille, sillä koulutustaustaan tai ikään liittyviä rajoituksia ei ole. Avoin yliopisto sopii kaikille, jotka haluavat tutustua yliopisto-opiskeluun ja eri opintomahdollisuuksiin, viettää välivuotta, päivittää ammattitaitoaan tai kohentaa yleissivistystään.

Vaasan yliopiston avoimen yliopiston opintoja voi Vaasan lisäksi opiskella yhteistyöoppilaitoksissa ympäri Suomen. Koko opintotarjontaan voi tutustua Vaasan avoimen yliopiston verkkosivuilla www.uwasa.fi/avoin.

Lisätietoja:
Opintopäällikkö Sonja Hakala p. 029 449 8188, sonja.hakala@uwasa.fi