FITechin syksyn sivuaineopinnot ja kurssitiedot julkaistu ‒ hae nyt!

FITech network

FITech-verkostoyliopisto tarjoaa runsaasti sivuainekokonaisuuksia ja yksittäisiä kursseja syyslukukaudella 2020. Valitse opintoja suomalaisten tekniikan alan yliopistojen tarjonnasta ja loikkaa kohti tulevaisuuden töitä opintokokonaisuudella, jolla erotut muista! Haku tutkinto-opiskelijoiden sivuaineopintoihin ja yksittäisille kursseille on nyt auki.

Vaasan yliopiston tutkinto-opiskelijoilla on mahdollisuus opiskella toisessa FITech-yhteistyöyliopistossa* ja sisällyttää tutkintoihin niiden tarjoamia opintokokonaisuuksia ja kursseja. Samalla FITech-kurssit tarjoavat ainutlaatuisia mahdollisuuksia luoda kontakteja erityisesti Lounais-Suomen alueen teollisuusyrityksiin.

FITechin opintotarjonnasta löydät esimerkiksi ympäristötekniikan, automaatiotekniikan ja projektinhallinnan kursseja. Vaasan yliopisto tarjoaa energiatekniikan opintoja – oman yliopiston järjestämille opintojaksoille ilmoittaudutaan suoraan WebOodissa. Monet opinnoista on mahdollista toteuttaa verkko-opintoina. Tutustu kursseihin ja hae nyt FITechin nettisivuilla!

*FITech-yliopistoja ovat Aalto-yliopisto, Jyväskylän yliopisto, LUT-yliopisto, Oulun yliopisto, Tampereen yliopisto, Vaasan yliopisto, Turun yliopisto ja Åbo Akademi.