Harjoitteluvoucher-hakuaika on 15.3.-31.3.2022

Harjoitteluvoucherit vuonna 2022 suoritettaviin harjoitteluihin haettavissa.

Harjoitteluvoucher on Vaasan yliopiston myöntämä rahallinen harjoittelutuki, jolla halutaan tukea yliopistomme opiskelijoiden työllistymistä oman alansa tehtäviin jo opiskeluaikana. Voucherit on suunnattu jo pidemmälle opinnoissaan edistyneille kandi- tai maisterivaiheessa oleville opiskelijoille, joilla on tarve oman alan työkokemukselle.

Harjoitteluvoucheria hakee opiskelija ja se maksetaan hänet palkkaavalle työnantajalle. Voucherin arvo on 1800 €, ja sen maksaminen edellyttää vähintään 3 kuukauden kokopäiväistä harjoittelua sekä KELAn määrittelemän työssäoloehdon mukaista palkkaa. Tietyin edellytyksin harjoittelun voi suorittaa myös osa-aikaisena.

Harjoittelupaikan ei tarvitse olla tiedossa vielä harjoitteluvoucheria haettaessa.

Harjoitteluvoucher-hakuaika on 15.3.-31.3.2022.

Hakulomakkeen sekä tietoa harjoitteluvoucherin myöntämisen ja käyttämisen edellytyksistä löydät Harjoitteluvoucher-verkkosivulta. Tutustuthan ehtoihin ennen hakemista.

Lisätietoja: harjoittelu(at)uwasa.fi