Kestävä kehitys ja vaihto-opinnot –luentosarja

Vaasan yliopiston tavoitteena on tarjota opiskelijalle mahdollisuus suunnitella vastuullista liikkuvuutta ja vaikuttaa vaihdossa jättämäänsä hiilijalanjäljen määrään osana yliopiston kestävän kehityksen tavoitteita. Keväällä 2020 toteutettavan Kestävä kehitys ja vaihto-opinnot –luentosarjan tavoitteena on antaa käytännön neuvoja mm. kulutukseen, matkustamiseen ja asumiseen liittyvässä suunnittelussa. Luennot valmistavat opiskelijoita suunnittelemaan ja valmistautumaan matkaansa sekä huomioimaan ja herättämään tietoisuutta vaihtokohteen kestävään kehitykseen liittyvistä mahdollisuuksista ja haasteista.

Luennoille ovat tervetulleita vaihto-opintoja suunnittelevat opiskelijat sekä kaikki kestävästä kehityksestä kiinnostuneet!

Maaliskuun 2020 luennot:

Vaihto-opiskelijan oman talouden hallinta

Aika: to 19.3. klo 14:00-15:30

Paikka: Auditorio Nissi, Tritonia

Luennoitsija: Saija Alanko, Projektitutkija, Laskentatoimen ja rahoituksen yksikkö

Globaalimuutos ja vastuulliset valinnat

Aika: to 26.3. klo 14:00-16:00

Paikka: Auditorio Kurten, Tervahovi

Luennoitsija: Ilkka Luoto, Yliopistonlehtori, Johtamisen yksikkö

Ilmoittauduthan luennoille viimeistään ti 17.3. tästä linkistä: https://link.webropolsurveys.com/S/63EAEC6CD2BEEFE0