Mensan ryhmätesti yliopistolla 10.2.2020 klo 13-14

Maanantaina 10.02.2020 klo 13.00-14.00 järjestetään Fabriikin 1. kerroksessa salissa F141 Mensan ns. ryhmätesti.

Suomen Mensa järjestää tilaustestejä ympäri Suomea esimerkiksi työ-, harraste- tai kaveriporukoille. Minimimäärä ryhmätesteille on neljä osallistujaa ja alennettu ryhmähinta on 30 euroa/henkilö.

Tämä ryhmätesti järjestetään Vaasan yliopiston henkilökunnalle ja opiskelijoille.

• Testiin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.
  • Testipaikalle on saavuttava ajoissa, koska testi alkaa täsmälleen ilmoitettuna aikana.
  • Mukaan on otettava voimassaoleva henkilötodistus.
  • Alaikäraja 16 vuotta.
  • Testimaksun voi suorittaa etukäteen tilisiirtona tai testitilaisuuden alkaessa käteisenä, mieluiten tasarahalla.
  • Testitilaisuus kestää kokonaisuudessaan noin tunnin.
  • Testi on luonteeltaan kertatesti. Halutessasi voit osallistua testiin uudelleen yhden kerran, mutta yhteensä kaksi testikertaa on ehdoton maksimi.
  • Testi on kuviopäättelytesti, jonka suorittamiseen riittää normaali näkö-, kuulo- ja kynänkäyttökyky.

Lisätietoja Suomen Mensa ry:n verkkosivuilta.