Opiskelutaidoista helpotusta tenttistressiin

Painavatko tentit päälle? Tuntuuko että opinnot stressaavat tällä hetkellä? Haluatko saada enemmän irti opinnoistasi vähemmällä työmäärällä?

Nyt kun tentit ja opinnot ovat päässeet käyntiin, voi olla hyvä tarkastella omia opiskelutaitoja parempaan suuntaan. Tässä on kaksi hyvää vinkkiä opiskeluun:

• Opiskelutaidot-opintojaksolla käydään läpi laajasti opintoihin liittyviä taitoja ja kerrotaan myös tehokkaista opiskelutekniikoista.  Voit tulla poimimaan kurssilta myös vain vinkit opiskelun tehostamiseen.
  • Opintopsykologin blogin uusimmalla videolla Opinto-opas haltuun annetaan yksinkertainen vinkki siihen, miten opinnot on helpompi aloittaa ja miten tentteihin voi valmistautua tehokkaammin.

Muut opiskelijan hyvinvointipalvelut ja ohjauspalvelut löydät Opiskelijat-verkkosivuilta kohdista Hyvinvointi ja turvallisuus sekä Ohjaus ja neuvonta.