Tule valvomaan kesän valintakokeita – haku 2.5. saakka

Opiskelija luentosalissa
Vaasan yliopiston vuoden 2022 valintakokeet pidetään 31.5-9.6.2022. Hakijapalvelut etsii valintakoevalvojia koetilaisuuksiin.

Koetilaisuudet järjestetään seuraavasti:

• Tiistai 31.5. klo 10-14
    Diplomi-insinöörikoulutus (tekniikan alan yhteisvalinta)
  • Keskiviikko 1.6. klo 12-16
    Hallintotieteet (hallintotieteiden yhteisvalinta)
  • Tiistai 7.6. klo 12-15
    Kauppatieteet (kauppatieteellisen alan yhteisvalinta)
  • Torstai 9.6. klo 12-15
    Tuotantotalous ja tietojärjestelmätiede sekä viestintätieteet
    Koetilaisuudet järjestetään Vaasassa, Espoossa, Tampereella ja Oulussa

Valvojia haetaan 9.6. koepäivän osalta Vaasan lisäksi Tampereella (Tampereen yliopiston Hervannan kampus), Oulussa (Oulun yliopiston Linnanmaan kampuksella) ja Espoossa (Aalto-yliopiston Otaniemen kampuksella) pidettäviin koetilaisuuksiin.

Valvojien toivotaan olevan käytettävissä noin 1 tunti ennen kokeen ilmoitettua alkamisaikaa ja enintään tunti kokeen päättymisajan jälkeen. Lisäksi tarvitaan valvojia, jotka ovat valmiita valvomaan hakijoita, joille on myönnetty lisäaika kokeeseen (1 tunti yllä mainittujen koeaikojen lisäksi).

Koetilaisuuksissa valvojat huolehtivat kokeiden alkutoimenpiteistä ja hakijoiden ohjeistuksesta sekä aktiivisesta kokeen valvomisesta. Koetilanteesta järjestetään mahdollisimman turvallinen: Sekä hakijoilta että valvojilta edellytetään maskin käyttöä koetilaisuuksista.

Kaikille valvojille järjestetään koulutusta 18.5. klo 13 alkaen. Koulutus järjestetään etäyhteydellä Zoomissa.

Muille kuin Vaasan yliopiston hallintohenkilökuntaan kuuluville valvojille maksetaan koulutuksesta ja valvonnasta palkkio, 13€/tunti. Palkkiota maksetaan valvojan todellisen työajan mukaan täysinä tunteina (koulutus, koeaika + järjestelyt ennen ja jälkeen). Muilla paikkakunnilla valvoville maksetaan valvontapalkkion lisäksi matkakulut julkisten kulkuneuvojen lippuhintojen mukaisesti ja mahdolliset majoituskulut Vaasan yliopiston matkustussäännön mukaisesti.

Mikäli olet kiinnostunut valintakoevalvonnasta, täytä sähköinen lomake Webropolissa viimeistään maanantaina 2.5.2022 klo 15:00. Huomaathan, että et voi toimia valvojana, jos lähipiiristäsi joku osallistuu valintakokeeseen.

Lisätietoja hakijapalveluista.

Hakijapalvelut