Työmarkkinatietous -opintojakso kielten ja viestintätieteiden opiskelijoille huhtikuussa

Kielten ja viestintätieteiden opiskelijoille tarkoitetut Työmarkkinatietous-kurssit (OPIS0081, 1 op) huhtikuussa!

Aikataulu Lukkarissa, tarkempi ohjelma ilmoitetaan myöhemmin! Ilmoittautuminen WebOodissa.

OPIS0081 Työmarkkinatietous

R01 KIELET

Ti

FAB/F426

Lisätietoja

Kielten pääaineopiskelijoiden ryhmä. Ilmoittautuminen WebOodissa päättyy torstaina 11.4.2019 klo 23.59.

Jenni Kavén, Suomen kääntäjien ja tulkkien liitto

Verkostoituminen osana työelämää

Alumnit ja tarkempi ohjelma ilmoitetaan myöhemmin.

Opintojakson suorittamiseksi vaaditaan läsnäolo luennoilla sekä oppimispäiväkirja.
Yhteyshenkilö: Katri Pöntinen

R02 VIEST

Ke

FAB/F426

Lisätietoja

Viestintätieteiden ryhmä. Ilmoittautuminen WebOodissa päättyy torstaina 11.4.2019 klo 23.59.

Johanna Juntunen (DigiMaMan varapj., kouluttaja ja markkinoinnin ammattilainen)
*Erton/DigiMaMan edut opiskelijalle
*Mitä tapahtuu opiskelun päättyessä? - Työllistynkö, yrittäjyys / työsuhteessa vai miten?

Alumnit sekä tarkempi ohjelma ilmoitetaan myöhemmin.

Yhteyshenkilö: Katri Pöntinen