Yliopisto etsii kokemusasiantuntijaa Kampushankkeeseen

Onko sinulla näkemystä tai omakohtaista kokemusta esteettömyydestä? Haluatko vaikuttaa kampuksen uusien tilojen suunnitteluun? Nyt on mahdollisuutesi saada äänesi kuuluviin! Liity työryhmäämme ja auta meitä tekemään yliopistostamme entistäkin saavutettavampi ja tasa-arvoisempi paikka.

Tavoitteenamme on luoda mahdollisimman saavutettava ja esteetön kampus tulevaisuudessa. Aloitamme urakan auditorioista (Levón ja Wolff), ja tarvitsemme auditorioiden suunnittelusta vastaavaan ad hoc-ryhmään opiskelijaedustusta.

Työryhmään osallistumalla pääset suunnittelemaan auditorioita ja tuomaan arvokasta näkemystä saavutettavuudesta. Ryhmän aktiivisin työskentelyaika kestää yhden kuukauden, ja sen aikana osallistuisit tapaamisiin mahdollisuuksiesi mukaan.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä ja ilmoittaudu viimeistään maanantaina 20.1.2020 klo 20.00 Marianna Österlundille marianna.osterlund@uwasa.fi

Lisätietoja saat kampuspalveluiden päälliköltä, Anne-Mari Vatuselta anne-mari.vatunen@uwasa.fi

Olethan nopea, sillä paikkoja on vain yksi!