YTHS:n Buustia opiskeluun! -webinaari 16.11.

Buustia opiskeluun - YTHS:n opiskelukykypäivä 2022
YTHS järjestää 16.11. klo 12-15 korkeakouluopiskelijoille suunnatun webinaarin Buustia opiskeluun!

Essee myöhässä, tenttiin luku tökkii, opinnot eivät etene niin kuin haluaisit? Kaipaatko keinoja, joilla saada buustia opiskeluun?

Tule mukaan YTHS:n opiskelukykypäivän webinaariin Buustia opiskeluun! keskiviikkona 16.11.2022 klo 12-15. Kuulet opiskelukykyysi vaikuttavista asioista ja saat käytännön vinkkejä
  📚 opiskelutekniikasta
  🧘 jaksamista tukevista hengitysharjoituksista
  💙 omien voimavarojen tunnistamisesta

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu viimeistään 14.11. YTHS:n verkkosivuilla kohdassa Tule hakemaan buustia opintoihisi!

Mukaan mahtuu 900 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Tapahtuma on suomenkielinen.

Opiskelukykypäivä järjestetään nyt toisen kerran. Ensimmäisessä Opiskelukykypäivässä marraskuussa 2021 esittelimme opiskeluterveysneuvottelumallin; tänä vuonna haluamme tarjota opiskelijoille konkreettisia työvälineitä oman opiskelukyvyn parantamiseen sekä esitellä päivitetyn opiskelukykymallin. Lämpimästi tervetuloa!