Yliopistolle voi nyt lahjoittaa tekstiviestillä

Vaasan yliopiston varainhankintakampanjaan voi tehdä lahjoituksen nyt myös tekstiviestillä. Kymmenen euron lahjoitus tieteelle ja tutkimukselle on mahdollista tehdä helposti lähettämällä viesti UVA numeroon 16499.
Lahjoita 10 euroa yliopiston varainhankintaan lähettämällä viesti UVA numeroon 16499.

– Tekstiviestilahjoitus on vaivaton tapa lahjoittaa pieni summa hyvään tarkoitukseen. Tekstiviestilahjoitus on käytössä kampanjan loppuun saakka kesäkuuhun 2017. Toivomme yliopiston ystävien innokkaasti käyttävän tätä mahdollisuutta tukea Pohjanmaan omaa yliopistoa. Valtio kolminkertaistaa lahjoituksen varainhankintakampanjan aikana, eli 10 euron lahjoitus tuottaa 40 euroa yliopiston pääomaan, sanoo yliopiston yhteyspäällikkö Mika Palosaari.

Suurempia summia voi edelleen lahjoittaa verkossa osoitteessa uwasa.fi/lahjoita. Viime kuukausina merkittäviä lahjoituksia varainhankintaan ovat tehneet muun muassa Rinta-Joupin Autoliike, Marcus Wallenbergin Liiketaloudellinen Tutkimussäätiö, Vaasan Aktiasäätiö, Wärtsilä sekä Kauppias Gustaf Svanljungin lahjoitusrahaston säätiö.

Vaasan yliopiston varainhankinta päättyy 30. kesäkuuta 2017. Tavoitteena on kerätä 2,5 miljoonaa euroa yliopiston peruspääomaan. Koossa on jo hieman yli puolet.

Lisätietoja: Yhteyspäällikkö Mika Palosaari, Vaasan yliopisto, p. 029 449 8522

Yliopistojen varainhankintakampanja

• Varainhankintakampanja valtakunnallisesti käynnissä 11/2014–6/2017
  • Yritykset, yhteisöt ja yksityishenkilöt voivat osallistua