Hae Mikä neuvoksi -hankkeen tapahtumatukea!

Mikä neuvoksi -hanke - MIkä neuvoksi project
Mikä neuvoksi on Vaasan yliopiston ja Vaasan yliopiston ylioppilaskunnan yhteinen opiskelijoiden hyvinvointihanke.

Hanke tukee järjestöjä ja yksittäisiä opiskelijoita järjestämään yhteisöllisyyttä edistäviä tapahtumia kampuksella.

Hankkeen tukea voi hakea päihteettömiin, poikkitieteellisiin ja voittoa tavoittelemattomiin, opiskelijan hyvinvointia edistäviin tapahtumiin ja tilaisuuksiin. Ylioppilaskunnan edunvalvonta-asiantuntija käsittelee saapuneet hakemukset ja ilmoittaa avustuspäätöksestä lomakkeen täyttäneelle hakijalle.

Tuen hakemiselle ei ole eräpäivää, vaan sitä voi hakea vuoden ympäri. Hae tapahtumatukea Mikä neuvoksi tapahtumatukihakemus -lomakkeella.

Lisää tietoa Mikä neuvoksi -hankkeestalöydät yliopiston Opiskelijat-verkkosivuilta.

Lisätietoa opiskelijoiden hyvinvointiin liittyvistä palveluista löydät Opiskelijat-verkkosivujen etusivulta kohdasta Hyvinvointi ja turvallisuus.